lørdag 17. august 2013

Over og ut turen går til Bulawayo

Ting har å forandre seg fort. Fordi at jeg har vært syk og enda ikke blitt frisk, fikk jeg forbud for å reise til Harare (Hovedstaden i Zimbabwe) med de andre frivillige. Jeg har derfor blitt igjen her i Lusaka med de gjennværende som skal tilbringe sin utveksling i Zambia. For min del har dagene vært lite givende og ganske frusterende, fordi at de andre har fylt dagene sine med "Specific Orientation" om Zambia og mulige utfordringer etc.
En ensom Marte etter å ha blitt etterlatt i Lusaka alene. 

























Men uansett nå er det over og ut for turen går nå til Bulawayo i morgen etter et etterlengtet klarsignal fra legen. Så frykt ikke Andrea, Sigve, Bjørn og Amon jeg er på vei og gleder meg til å delta på de "National Youth games of Zimbabwe". GLEDER MEG! 


Her er en del film klipp etter oppholdet i Lusaka. Enjoy. :) 

AVREISEN

BESØK I LOKALSAMFUNNET

SAMMENDRAG AV GO OPPHOLDET





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar